YU-חפירות

YU-חפירות
YU-חפירות

עורך חדש בבלוג!


 שלום!
השם שלי הוא ג'וני
אני יספר קצת על עצמי עכשיו
אני מת על האנימה(~דאדא~)ואני קורא מנגה
ומצייר הרבה (~עכשיו אני בפגרה~)אז אני אוהב רוק
ומטאל ,אוהב משחקי מחשב,אני סוג של גיימר,אני אוהב לנגן בגיטרה

שלי לפעמים שמעמם,יש ברשותי עכשיו גיטרה חשמלית וקלאסית שאני מת עליה
אז לעבור על הדברים שיש ברשותי
g1ztocyz2dmy.png
ATTACK ON TITAN BEFORE THE FALL GN VOL 03
ASSASSINATION CLASSROOM GN VOL 01
SEVEN DEADLY SINS GN VOL 05
POKEMON XY GN VOL 01
YUKARISM GN VOL 01
NARUTO GN VOL 68

אלה המנגות^

The American Way #1-8[/size]
Transformers: Armada #1-11[/size]
The Amazon #1-3[/size]
Beautiful Killer #1-3[/size]
The Incredible Hulk #50-53[/size]
Carnage U.S.A #1-5[/size]

אלה הסטים ^[/size]

הצינורות המקובלים[/size]
פלאפלמן 5-#1[/size]
מי שם?![/size]
טפרים[/size]
מאוס: סיפורו של ניצול #1-2[/size]
סטיות של פינגווינים #8, #17, #19, #21[/size]
דרדס במכנס[/size]
מחשבות של חשכה #1[/size]
זבנג #1-34[/size]

אלה הקומיקס הישראלי^ [/size]
g1ztocyz2dmy.png
עכשיו הדברים שאני עושה
g1ztocyz2dmy.png
אני מצייר הרבה

מעצב גרוע בפוטושופ (~חיחי~)
תוכלו לעקוב אחרי באינסטגרם 'sensei.joni.lako'

אני מכין AMV תוכלו למצוא את זה שם^
g1ztocyz2dmy.png
עכשיו לדברים שאני אוהב 1#
g1ztocyz2dmy.png

אני מעריץ של להקת ~maroon 5~
~ושל אד שירן ~
~וברונו מארס ~
g1ztocyz2dmy.png
דברים שאני אוהב 2#
g1ztocyz2dmy.png
להקשיב למוזיקה (דאדא^)
לישון(*קריפי)
לאכול ולאכול לישון ואז להמשיך לישון

 

end

 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה