YU-חפירות

YU-חפירות
YU-חפירות

כותבת חדשה בבלוג

היי אנשים!

קוראים לי סבינה ואני כותבת פה בנושאי המוזיקה. כמובן שאני מעריצה מספר זמרים, זמרות ולהקות אבל אני לא אתמקד רק בהם, אל תדאגו אני אעדכן על כל זמר אפשרי מתי הוא מוציא קליפ חדש, או שיר חדש או אלבום. אני בדרך כלל מאוד מעודכנת בתעשיות הבידור והמוזיקה בעיקר. אשמח אם תגיבו לי ותעדכנו אותי בזמרים שמעניינים אתכם ואני אעדכן עליהם. אני אגיב את דעתי על שירים וקליפים של זמרים ולהקות וכד'.
אני מאוד אוהבת מוזיקה, החלום שלי זה לעשות מוזיקה אז אני באמת שמחה שהוסיפו אותי לבלוג הזה בתור אחראית על מוזיקה!
בנוסף לאהבתי והערצתי למוזיקה אני אוהבת לצפות באנימה והתחביבים שלי כוללים; קריאה, כתיבה, ריקוד, שירה וניגון על גיטרה.
אני דוברת שלוש שפות; אנגלית, עברית ורוסית- ואני גם לומדת קצת צרפתית ויפנית!
אל תכעסו אם הדעה שלי עוקצנית מדי לדעתכם לגבי קליפ מסוים ואו שיר מסוים, אני אנסה בעיקר לעדכן על מה שקורה עם זמרים וזמרות. ותזכרו שבסופו של דבר מדובר בדעתי האישית.




טוויטר: sabina deren boim

פייסבוק: sabina deren boim

אימייל: sabinad2000@walla.com

אינסטגרם: sina_deren_boim

טאמבלר: sabina-deren-boim

SHOTS: Sabina Deren Boim

KAMIO: Sabina Deren Boim

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה