YU-חפירות

YU-חפירות
YU-חפירות

~הסרט הראשון שאני מפרסם~

היי אני ג'וני 
(אז אני די חדש אז מי שלא יודע מי אני שילחץ על השם המסוקעס שלי)






אז אני יפרסם את הסרט "american sniper"  עדיין לא יצא לראות את הסרט(בית ספר באסXD) שמעתי שהוא מדהים ואחרי הפרסום אני ירוץ לפרסם אז לסרט:  
  




אז תרגום של השם של הסרט :
הוא לחיץ> צלף אמריקאי  <הוא לחיץ 
  • ז'אנרים: | פעולה | ביוגרפיה | דרמה |
    • דירוג: 8/10


    • מפרסם: ג'וני לאקו

תקציר הסרט צלף אמריקאי (2014):

בראדלי קופר מגלם את כריס קייל, צלף מוכשר שכישרונו הפך אותו לגיבור בשדה הקרב. אבל עבורו זה לא היה רק כושר דיוק. לוחם הצי, כריס קייל, נשלח לעיראק עם משימה אחת ויחידה: להגן על אחיו לנשק. יכולת הדיוק שלו מצילה את חייהם של אינספור חיילים וכשהסיפורים על ביצועיו ואומץ לבו מתפשטים הוא זוכה לכינוי "אגדה". אך, המוניטין שלו יוצא אל מעבר לקווי האויב, שמצדו שם פרס על ראשו והופך אותו למטרה מרכזית. בחזית הבית הוא נלחם במלחמה אחרת - הקרב על היותו בעל ואב טוב כשהוא נמצא הרחק הרחק.
תמונות מהסרט : (: 



 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה